Zespół SOLGEN wprowadza działania o podwyższonym standardzie ochrony pracowników oraz klientów.

W trosce o zdrowie członków naszego zespołu oraz wszystkich klientów, zdecydowaliśmy się na podwyższenie standardów ochrony przed ewentualnym zarażeniem koronawirusem.

Brak szkoleń i wyjazdów

Nasi pracownicy rezygnują z wszelkich wyjazdów służbowych oraz prowadzenia i udziału w szkoleniach.

Zdalna obsługa klienta

Ograniczamy osobisty kontakt z klientem do minimum, poza nagłymi przypadkami serwisowymi. Zachęcamy tym samym klientów do włączenia się do akcji #zostanwdomu i tym samym wstrzymania się od osobistej wizyty w biurze na rzecz kontaktu telefonicznego lub mailowego. Praca ekip wykonawczych została całkowicie odseparowana w kontaktach osobistych z pracą obsługi projektowej i biurowej.

Separacja zespołów SOLGEN

Zgodnie z polityką ograniczania kontaktów wprowadzamy pracę zdalną oraz separację grup roboczych. Wprowadzone zostały ograniczenia z przemieszaniem się pomiędzy obiektami biurowymi i magazynowymi. Pracownicy oddziałów pozostają na swoim terenie. Wszystko w trosce o zespół oraz naszych klientów.

Nowy system obsługi – samodzielne dodawanie materiałów online

Pozostań w domu, nie odznacza nie oszczędzaj! Wystarczy telefon i pół godziny czasu zdalnej pracy z naszym Doradcą Handlowym, by wspólnie wypracować koncepcję instalacji fotowoltaicznej. Specjalna podstrona, gdzie można wgrać zdjęcie faktury i inne potrzebne obrazy pomoże we wspólnej pracy. Redukując koszty naszej pracy rewanżujemy się cennymi dodatkami do instalacji PV.

Wewnętrzne zalecenia sanitarne

Pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie wdrożenia szczególnych zaleceń sanitarnych. Budynek został zaopatrzony w środki do dezynfekcji rąk. Prowadzone jest również regularne odkażanie elementów wyposażenia biura, z którymi pracownicy mają częsty kontakt.

Walcz z wirusem- myj ręce!

Jednocześnie zachęcamy wszystkich do stosowania się zaleceń Ministerstwa Zdrowia dot. zapobiegania zakażeniu koronawirusem- myjcie często ręce wodą z mydłem!

Obsługa zdalna dostępna jest przez kontakt telefoniczny pod numerem 12 307 16 14 lub drogą mailową pod adresem biuro@solgen.pl.